Superpesis yhteistyöhön painotalo Plusprintin kanssa
26.4.2024
Superpesis Oy ja Plusprint ovat solmineet kaksivuotisen yhteistyösopimuksen. Jatkossa kaikki Superpesiksen painotuotteet ja tapahtumissa nähtävät painetut toteutukset tuottaa Plusprint.
1.3.2017
Kaupin pesäpallostadionin lehterit täyttyivät, kun Manse PP Tampereelta taisteli upeasti superpesispaikasta Pattijoen Urheilijoita vastaan viime syksynä. Kuva: Manse PP.
B2B-markkinoinnilla tarkoitetaan suoraan yrityksille kohdistettua markkinointia erotuksena kuluttajille suunnatusta B2C-markkinoinnista. Kun useiden urheiluseurojen organisaatiot ovat suhteellisen ohuita, toimintatapojen tehokkuuteen tulee kiinnittää erityistä huomiota. Myyntimallin pitää olla oikein skaalattu, mutta kuitenkin volyymiltään riittävä yrityksiä ajatellen. Hankkeessa pyrittiinkin saamaan aikaan riittävä volyymi, turvaamaan tärkeät asiakaspotentiaalit, tehostamaan myyntiä tekevien avainhenkilöiden ajankäyttöä, nostamaan tuotteistusastetta, parantamaan myyntiviestiä, hakemaan markkinoilta sopivia lähestymiskulmia sekä poistamaan kaikilta osapuolilta liikaa aikaa vieviä toimenpiteitä.
– Koko Superpesiksen näkökulmasta tämä pilotti on erityisen kiinnostava. Koko pesäpalloliikkeen uuden strategian yhtenä kulmakivenä on kasvu isoissa kasvukeskuksissa ja tähän Manse PP:n ja JULMA Consulting Oy:n yhteistyö myynnin kehittämisen osalta sopii mainiosti. Odotamme innolla positiivisia tuloksia syksyn seurakokouksessa esitettäväksi, Superpesis Oy:n toimitusjohtaja Jussi Pyysalo kiittelee.
Hankkeessa luodaan uutta toimintakulttuuria. Manse PP valitsi myyntimalliksi hybridimyynnin, jossa yhdistyvät kasvokkain tapahtuvan F2F-myynnin ja etämyynnin parhaat puolet kulloisenkin tilanteen vaatimalla tavalla. Keskiössä on etänä tapahtuva 15 minuutin asiakaskartoitus, jossa kartoitetaan myyntiputken kannattavuus ja varmistetaan sen laatu. Manse PP Edustus ry:n puheenjohtaja Juha ”Upi” Antikainen kiittelee vuolaasti yhteistyötä JULMA consulting Oy:n kanssa.
– Tämä ei ollut vain tapaaminen, jossa sparrattiin myyntiä, vaan tehtiin kokonaisvaltainen toimintamallin muutos ja meidän työn järkeistäminen, Antikainen kiteyttää.
Manse PP:ssä heittäydyttiin ennakkoluulottomasti mukaan projektiin, jossa myynnin prosessit, sisällöt ja suunnitelmat viedään uudelle tasolle. Lisäksi hankkeessa hyödynnetään vuosien ajan myyntikentältä kerättyä Business Intelligence -dataa.
Aiheesta lisää
Lisätietoa JULMA consulting Oy:n kotisivuilla
26.4.2024
Superpesis Oy ja Plusprint ovat solmineet kaksivuotisen yhteistyösopimuksen. Jatkossa kaikki Superpesiksen painotuotteet ja tapahtumissa nähtävät painetut toteutukset tuottaa Plusprint.
25.4.2024
Fugepesis aloittaa Superpesis-kauden 2024, ja ottelut pelataan Elolan kentällä jo tulevana viikonloppuna 27.–28.4. Suomessa katsojat pääsevät seuraamaan otteluita suorana Neloselta ja Ruudusta. Paikan päälle Fuengirolaan odotetaan jälleen sankoin joukoin pesisfaneja.
23.4.2024
Superpesiksen uusien verkkosivujen julkaisu viivästyy alkuperäisestä suunnitelmasta. Sivujen on tarkoitus aueta toukokuun 2024 aikana.